3 powody dlaczego stosuję Vaseline


Dzisiejszy wpis będzie kosmetyczny i kolorowy.
Firmę kosmetyczną Vaseline znam głównie z kilku kosmetyków. Stosowałam od dawna wazelinę tejże firmy. Zużyłam około cztery opakowania. Za każdym razem byłam zadowolona.


Znam też balsamy do ciała.

3 powody dlaczego polubiłam Vaseline


Ostatnio dzięki znajomej na instagramie dowiedziałam się o promocyjnym zestawie trzech kosmetyków tej firmy w super niskiej cenie 13 zł za zestaw.
Nie zastanawiając się zbyt długo zakupiłam zestaw Vaseline.
Mimo, iż zarówno i balsam i wazelinkę mam jeszcze w domu. Każdego niemal całe opakowanie. Będzie na lato :)

W skład zestawu wchodzą :
balsam do ciała,
wazelina kosmetyczna i
krem do rąk.

W związku z tak okazyjnym zakupem postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o kosmetykach firmy Vaseline. 

Balsam do ciała Vaseline.

pojemność 200 ml
opakowanie wykonane z bardzo trwałego plastiku, o poręcznym kształcie.
Aplikacja na zatrzask. Produkt się nie wylewa i nie brudzi opakowania.
Całość bardzo estetyczna.

Jest to balsam przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała. Intensywnie nawilżający.
Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia smug.
Konsystencja jest dość zwarta, dla mnie idealna. Nie lubię zbyt rzadkich balsamów.
Kolor balsamu jest biały. Pięknie i intensywnie pachnie. Jeszcze długo po zastosowaniu czuję ten zapach.
Ja jestem z produktu bardzo zadowolona. Jest to już mój drugi balsam z tej firmy i zapewne nie ostatni.

Cena sklepowa 200 ml to około 15 zł, cena kosmetyku o pojemności 400 ml to około 20 zł.
Dostępność.
Produkty firmy Vaseline można zakupić między innymi w drogerii Rossmann.

Informacja od producenta na opakowaniu zestawu.


Wazelina kosmetyczna.

Wazelinę kosmetyczną znam i stosuję od lat.
Pojemność opakowania 50 ml.
Opakowanie jest poręczne i mieszczące się w dłoni. Otwierane na klips od góry. Szerokie wieczko ułatwia wyjmowanie wazeliny.
Ja stosuję tę wazelinkę głównie ochronnie. Zarówno zimą jak i latem. Wklepuję ją na delikatną skórę, gdzie miejscami jest ona spieczona od słońca. Stosuję ją również na wysuszone lub zmarznięte dłonie, gdy zwykły krem nie poradzi sobie tak szybko z regeneracją naskórka.

Produkt może być stosowany przez alergików gdyż zawiera w 100 % wazelinę.
Miejscowo stosuję ją również na ciało gdy mam u córki problemy skórne. Na przykład gdy córka ma alergiczną atopową skórę i miejsca na łokciach lub pod kolanami ma wysuszone. Wazelina jest jednym z kosmetyków, który nie podrażnia jej skóry a przy tym doskonale natłuszcza.

Konsystencja wazeliny kosmetycznej jest bardzo gęsta. Vaseline bardzo dobrze się rozprowadza. 

Stosowanie.
Nanoszę miejscowo niewielką część wazeliny. Wmasowuję około 30 sekund aby nie pozostawić tłustej substancji. Po tym czasie produkt się wchłania i nie brudzi ubrania.

Cena za 50 ml wazeliny kosmetycznej to około 7 zł a za 100 ml zapłacimy 10 zł.

Produkt polecam. 


Informacja od producenta na opakowaniu zestawu.


Wazelina kosmetyczną firmy Vaseline. 

Krem do rąk Vaseline.

Nawilżający krem do rąk firmy Vaseline wzbogacono wyciągiem z aloesu. Krem ma również właściwości wzmacniające nasze paznokcie. Według informacji od producenta krem ma zapobiegać rozdwajaniu się paznokci oraz ich łamliwości. Tego nie jestem w stanie potwierdzić. Po pierwsze zbyt krótko stosuję krem, bo około 2 tygodnie. Mam go po raz pierwszy. Po drugie moje paznokcie nie są łamliwe. Krem zawiera keratynę dlatego osoby z problemem z łamliwością paznokci z powodzeniem w mojej ocenie mogą przetestować ten produkt.

To co mogę Wam przekazać to fakt, że krem dobrze się wchłania. Ładnie i delikatnie pachnie.
Opakowanie jest bardzo wygodne. Bardzo łatwa aplikacja. Otwieranie i zamykanie na poręczny zatrzask.

Pojemność kremu do rąk Vaseline to 75 ml.
Cena to około 7 zł.


Informacja od producenta na opakowaniu zestawu.

3 powody dlaczego stosuję Vaseline

Produkt jest skuteczny i efekty są zgodne z tymi z informacji przekazanymi przez producenta.

Produkty Vaseline mają piękną gamę zapachową. Jest to dla mnie istotne. Niektóre kosmetyki mimo doskonałych właściwości nie jestem w stanie stosować ze względu na drażniący mnie zapach.
Lubię zapachy delikatne.

Zapłaciłam 13 zł za trzy produkty, które w sumie kosztują około 30 zł. Przy takim przedziale cenowym nie znajdę lepszych kosmetyków. Zaobserwowałam, że promocje na kosmetyki Vaseline są co jakiś czas w różnych drogeriach.


Obserwuj mnie na instagram Paris dream

16 komentarzy:

  1. u mnie wazelina świetnie sprawdza się na noc. rano usta są świetnie nawilżone :) !
    uwielbiam balsamy z Vaseline i żółty i zielony :D
    co do kremu do rąk to posiadam, ale chyba nie do końca trafił w mój gust :>
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to widzisz mamy podobnie :) mi też najmniej krem do rąk podpasował, choć jest niezły to miałam już lepsze, może to kwestia przyzwyczajenia,

      Usuń
  2. Miałam ten balsam i się świetnie sprawdził : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również się dobrze spisuje. Lubię te kosmetyki.

      Usuń
  3. a ten zestaw gdzie kupiłaś? Bo chyba mnie przekonałaś do zakupu :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam produktów tej marki... ale jak na razie u mnie takich rzeczy dostatek, więc muszą poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też staram się stosować denka ... aby nic mi nie zostało, to była okazja , ale teraz się pilnuję ;)

      Usuń
  5. Świetny zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam krem do rąk tyle, że inną wersje taką biała i u mnie się niestety nie spisał, ale lubię spray do ciała tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak spray się sprawdził ? nie miałam jeszcze i pewnie będę chciała zakupić jak już będzie potrzeba.

      Usuń
  7. Uwielbiam usta po zastosowaniu wazeliny na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wazelina jest świetna. W sumie do wszystkiego. Alternatywa nawet dla balsamu co jakiś czas

      Usuń
  8. Ja uzdatniłam swoją kranową wodę filtrem prysznicowym z systemem KDF i mogę ograniczyć ilość stosowanych kosmetyków. Uzdatniona woda nie wysusza tak skóry - taka jest tajemnica tego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby ktoś chciał sprawdzić ten filtr ma go w swojej ofercie polska firma Amii.

      Usuń