10 odsłon - stylizacje. Jak na wiosnę odmienić wygląd.

Wiosenne stylizacje. 

Zakupy z personal shopper. 

Sztuka robienia dobrych zakupów. 

Umiejętność pokazania poprzez ubiór atutów sylwetki oraz indywidualizmu osobowości.



Jak na wiosnę odmienić wygląd.

Do napisania tego wpisu natchnął mnie wczorajszy dzień.
Po powrocie z nart i wypraniu zimowych ubrań rozpoczęłam porządkowanie mojej szafy ubraniowej.
Jest ona dość obszerna. Zdarza się, że mimo iż posiadam około 50 bluzeczek (i tu strzelam gdyż ich nigdy nie liczyłam a jest tego sporo), nie wiem do jakiego "dołu" dopasować konkretną bluzkę. Zapewne kupując ją miałam jakiś plan.  Z czasem jednak plan poszedł w zapomnienie.  Pasujące do niej spodnie mi się znudziły lub nie wyglądam już w nich korzystnie.



Zakupy z personal shopper.


Kilka miesięcy temu dwukrotnie udałam się na zakupy z profesjonalną stylistką.
Współpracuje ona z jedną z popularnych galerii.
Polecam każdej z Was taką lekcję stylu.
Podpowiedziała mi jaką długość rękawów powinnam nosić aby korzystnie komponowały się z moją sylwetką. Podpowiedziała również, w którym miejscu powinny sukienki mieć wcięcie aby zatuszować niedoskonałości figury.
Jaki krój spódnicy jest dla mnie odpowiedni i w jakich kolorach wyjątkowo dobrze wyglądam a jakich powinnam unikać.

Porady te udzieliła mi po rozmowie, w której mówiłam co mi się podoba, jakie ubrania i kolory lubię i chętnie wybieram. Stylistka ubrania dobiera również do naszej osobowości.
Temperamentna kobieta będzie z pewnością miała w swojej szafie więcej odważnych kolorów i wykrojów.

Sztuka robienia dobrych zakupów.

Po spotkaniach ze stylistką mam świadomość ile miejsca w szafie i pieniędzy bym zaoszczędziła gdybym tylko stosowała się do jej profesjonalnych rad.

Spotkanie z personal shopper jest dla mnie cennym doświadczeniem.


Stylizacje na co dzień

Wykonałam dla Was fotorelację z moich ubraniowych porządków.
Są to propozycje ubiorów na co dzień. Zarówno zestawy w szpilkach jak i takie, w których śmiało mogę chodzić w trampkach lub balerinkach i wygodnie spędzić cały dzień.
Jest to tylko kilka procent tych zestawów, które mogę stworzyć.
Dla mnie jest to świetna zabawa oraz motywacja aby ubierać się codziennie inaczej i wykorzystać potencjał mojej szafy.

Kolejne propozycje będą zupełnie odmienne. Również bardzo kobiece.
Sukienka w bieli z beżowymi dodatkami lub żywe letnie morskie kolory i taka sama biżuteria.



Jak na wiosnę odmienić wygląd. Zielona tonacja i niezawodna panterka.



Przy okazji porządków odnalazłam kilka fajnych koszulek, które miałam z dwa - trzy razy na sobie i od tego czasu zaginęły gdzieś w szafie.
Postanowiłam poprzypominać sobie zeszłoroczne zestawy i zobaczyć co z posiadanych ubrań da się ze sobą na nowo połączyć.

Oto efekt zabawy z kolorem żółtym i pastelową pistacjową zielenią.




Jak na wiosnę odmienić wygląd. Żółty akcent.



Wśród swoich ubrań mam wiele z popularnych sieciowych marek oraz takie, które kupiłam podczas wakacji w butiku w którymś z europejskich miast.

Też tak macie, że po zakupie ubrania odkładacie je do szafy i zapominacie na jakiś czas o jego istnieniu. Mimo iż jest naprawdę świetne :)



Jak na wiosnę odmienić wygląd. Szarości i fiolet ?



Stylistka przy doborze ubrań kierowała się dopasowaniem ich do mojej osobowości oraz podkreśleniem atutów mojej sylwetki.

Uwielbiam ognistą czerwień. Nie noszę jej na co dzień. Czerwień dodaje mi energii.
W mojej szafie jest to zestaw obowiązkowy.


Jak na wiosnę odmienić wygląd. Żywa czerwień ?







Stylizacje.



Kolor beżowy, odcienie czekoladowego brązu i cappuccino bardzo lubię. Dobrze w nich wyglądam.


Jak na wiosnę odmienić wygląd ?


Okulary to dodatek, który lubię i często wymieniam. Mam w swojej kolekcji wiele niemarkowych okularów przeciwsłonecznych, które jak się zniszczą lub mi się znudzą nie jest szkoda odstawić na dno szuflady.

Moje zakupy na najbliższy czas na liście dodatków to dobra skórzana firmowa torebka i firmowe okulary słoneczne.
Każde z nich to koszt rzędu kilkuset złotych (około 600 zł), dlatego ciągle z listy spadają na dalszą pozycję ;)

W ocenie stylistki powinnam mieć choć jedne okulary i torebkę znanej marki zamiast 10 innych.

Dlatego ten punk w najbliższym czasie planuję zrealizować.



Jak na wiosnę odmienić wygląd. Stylizacje.




Balerinki są wygodne i pasują na każdą okazję. Posiadam balerinki w trzech lub czterech odcieniach.
Mają jeszcze inną ważną zaletę.
Są niezastąpione podczas długiej jazdy samochodem i na długich zakupach.
W szpilkach prowadząc samochód po jakim czasie bolą stopy dlatego balerinki w bagażniku to świetny pomysł.
Podczas całodniowych spacerów po Paryżu balerinki okazały się niezbędne.



Uwielbiam żywe kolory.
Jednym z nich jest fuksja. Kobieta w tym kolorze wygląda niezwykle oryginalnie i kobieco.







Pomadka i błyszczyk w kolorze fuksji ożywia twarz.   
W tym kolorze wszystkie kobiety wyglądają pięknie.





Zaprezentowałam Wam przegląd moich wiosennych stylizacji.
Do każdego z zestawów idealnie będzie pasowała bluzeczka w stylu basic oraz dżinsy w kolorze niebieskim, czarnym lub beżowym.


Podobają się Wam propozycje ?
Przyznam, że bardzo często czytam profile blogerek modowych i oglądam zdjęcia.

Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te stylizacje :) Fajnie skomponowane ubrania i dodatki. Też mam w swojej szafie kilka rzeczy, które później leżą przez jakiś czas nieużywane. Zazwyczaj jak coś kupuję to staram się by był to element, który mogę łączyć z innymi ubraniami.
    Nie wiedziałam, że jest ktoś taki jak personal shopper.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze spotkań byłam bardzo zadowolona. Dała mi kilka trafnych porad. Dobrze jak ktoś profesjonalnie oceni nasz styl :)

      Usuń
  2. Twoje stylizacje są zjawiskowe! :) Chyba każda kobieta ma tak, że kupuje, odkłada ubranie i wyjmuje dopiero po upływie jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ,
      wszystkie jesteśmy podobne pod tym względem :))

      Usuń
  3. Naprawdę ciekawie i gustowanie skomponowane kolaże z Twojej szafy. Stylistka... dobrze skorzystać z porad innej osoby ale czy chcemy się do nich stosować, z tym bywa różnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam tak silnej woli aby się oprzeć zakupieniu czegoś co jest pstrokate i w ocenie stylistki mnie np. poszerza :)
      nie muszę być idealna, jestem sobą ,
      dużo też ciekawego powiedziała i o tym pamiętam przy zakupach.

      Usuń