Jak odnalazłam piękno. 2 nowe kosmetyki.

Nowoczesna formuła kosmetyków do pielęgnacji twarzy.
Aktywne kapsułki.

W ostatnim czasie poszukiwałam dla siebie kremu do twarzy. Stosowany dotychczas postanowiłam odstawić i sprawdzić efekty nowego kosmetyku.
Najczęściej takiej zmiany dokonuję na wiosnę . Jest to okres inspirujący do wielu odmian, również w wyglądzie lub jego pielęgnacji.


Oglądając zdjęcia na instagramie trafiłam na serum z Bielendy.
Przede wszystkim wzrok mój przyciągnęła piękna fotografia i wygląd tego kosmetyku.
Zainteresowana postanowiłam dowiedzieć się więcej o tej serii z Bielendy.
Przeczytane informacje od producenta przekonały mnie do tych kosmetyków a pierwsze komentarze od kobiet stosujących ten produkt utwierdziły mnie w postanowieniu, że muszę nabyć to serum.


Udałam się do pobliskiego Rossmanna.
Nie zawiodłam się. Pani ekspedienta od razu wskazała mi poszukiwany kosmetyk.
Całe szczęście były też testery produktu. Mogłam powąchać i wypróbować na dłoni serum.
Bardzo lubię przed zakupem sprawdzić konsystencję i zapach kosmetyków.
Cenię sobie drogerie gdzie mogę przetestować lub dostać próbki. Unikam wówczas zakupu kosmetyku, który po pierwszym sprawdzeniu z jakiegoś powodu odstawiam natychmiast i nigdy już do niego nie wracam.


Serum z bielendy dostępne są trzy rodzaje.
Cena jest bardzo przystępna,  zapłaciłam 28 zł.

Zdecydowałam się na dwa rodzaje serum: hialuronowe oraz liftingujące.
Przeznaczone jest do stosowania w dzień i na noc.
Zarówno dla skóry twarzy, szyi i dekoldu.
Buteleczka jest szklana z dozownikiem. Dozownik przy aplikacji zamienia kapsułki w jedwabiste serum.
Serum stanowi doskonałą bazę pod makijaż.


Aktywne kapsułki hialuronowe

Hialuronowa Wolumetria Nici 3D
Jest ono o konsystencji 3D i zawiera aktywne kapsułki hialuronowe.
Jest ono przede wszystkim stosowane jako kosmetyk przeciwzmarszczkowy. Przeznaczone do cery dojrzałej.
Linia tych kosmetyków z Bielendy inspirowana jest zabiegiem dla kobiet tzw. wolumetrią. Jest to zabieg profesjonalnej medycyny estetycznej polegający na modelowaniu twarzy bez użycia skalpela.
W skórę wstrzykiwany jest kwas hialuronowy. Skutkuje to poprawą wolumetrii twarzy, przywróceniu gęstości skórze oraz wypełnieniem zmarszczek.


Z informacji od producenta :

Serum redukuje pierwsze pojawiające się zmarszczki. Już u młodych osób pojawiają się pierwsze zmarszczki np. mimiczne.
Przede wszystkim co istotne serum opóźnia powstawanie nowych zmarszczek.
Twarz uzyskuje ładny kontur a rysy zostają odmłodzone.
Skóra jest gładka, ładnie napięta i pełna blasku.

Serum zawiera kolagen.
Aktywnie stymuluje produkcję nowego kolagenu. Poprawia sprężystość skóry. Nawilża skórę twarzy oraz napina naskórek.




Aktywne kapsułki liftingujące

Liftingująca radiofrekwencja RF
Kosmetyk ten jest inspirowany radiofrekwencją RF. Jest to zabieg medycyny estetycznej liftingujący bez użycia skalpela. Wykorzystuje on częstotliwość fal radiowych do wywołania efektu termicznego w skórze i pobudzenia jej do produkcji nowego kolagenu.
 Powoduje to efekt wyraźnego liftingu skóry.  Serum wygładza skórę, nawilża i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Skóra jest rozświetlona i jędrna.
Serum zawiera cyclopeptide 5, który jest unikalnym peptydem naśladującym naturalne procesy regeneracyjne skóry. Przyśpiesza on cykl odnowy skóry.
Produkt zawiera kapsułki retinolu. Zapobiegają one utracie wody, zapobiegają wiotczeniu.




Aktywne kapsułki hialuronowe są koloru błękitnego.
Aktywne kapsułki liftingujące są koloru różowego.


Trzecie z serii serum jest koloru niebieskiego.  Ciemniejszy odcień od tego, który ja nabyłam.
Ten zostawiam sobie na kolejne zakupy i testowanie.


Małe podsumowanie.

Na początkową fazę odkrywania serum i poznawania właściwości jestem zadowolona.
Produkty zaliczyłabym do grupy profesjonalnych i innowacyjnych.
Jako kobieta lubiąca nowości nie mogłam ich nie przetestować.
Serum po wyciśnięciu przez aplikator zmienia swoją konsystencję w lekką i puszystą.
Nie przypomina ona na pewno tradycyjnego kremu.
Szklaną buteleczkę z kapsułkami można odkręcić i sprawdzić zawartość.
Widoczne na fotografii dwie struktury są wyraźnie różne od siebie.
Jedna to aktywne kapsułki a druga to żelowata substancja.
Przy aplikacji konsystencja serum jest jednolita. Kapsułki się rozpuszczają po zaaplikowaniu.
Konsystencja serum jest dość gęsta dzięki czemu łatwo się rozprowadza. Szybko się wchłania w skórę. Jest lekka i nie odczuwa się ciężkości, jaką czuję przy nakładaniu na skórę twarzy tradycyjnego krem.
Zapach jest bardzo delikatny. Dla mnie piękny.
Po chwili od aplikacji serum,  produkt ten się wchłania, a skóra zdaje się być wygładzona.

W tym wpisie nie przekażę Wam zbyt wielu moich opinii o efektach ponieważ zbyt krótko stosuję oba kosmetyki.

Dlatego zachęcam do dodawania komentarzy.
W ich treści śmiało możemy wymienić się opiniami o naszych doświadczeniach w stosowaniu kapsułek z Bielendy.


A poniżej krótka zajawka przygotowywanego wpisu z serii świątecznej.
Kolorystycznie pisanka idealnie wkomponowała mi się w dzisiejszy wpis :)

Pisanka wykonana została przez moją starszą córkę.

Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku

15 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wiekowa na takie kosmetyki, ale podobają mi się te kuleczki w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo , że zmarszczek nie mam stosuję, jak to powiedział mi pewien specjalista - lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

      Usuń
  2. Prezentuje się ciekawie. Mam nadzieję, że działanie będzie równie ciekawe i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o efektach nie chcę jeszcze pisać bo za krótko stosuję, choć ten krótki czas jest jak najbardziej pozytywnie zaskakujący :)

      Usuń
  3. Też widziałam fotki na instagramie i myślę, że może być ciekawie. Daj znać jak efekty po dłuższym stosowaniu:)
    Pisanka super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się robią ;) jutro kolejne pisanki :)

      Usuń
  4. a pod makijaż się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam i mogę śmiało polecić.Moja twarz jest wygładzona,zmarszczki mniej widoczne.Nie zapycha porów.Szybko się wchłania,delikatnie pachnie i jest świetną bazą pod makijaż.Plusem jest też poręczny dozownik.Świetny produkt dla cery dojrzałej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam i mogę śmiało polecić.Moja twarz jest wygładzona,zmarszczki mniej widoczne.Nie zapycha porów.Szybko się wchłania,delikatnie pachnie i jest świetną bazą pod makijaż.Plusem jest też poręczny dozownik.Świetny produkt dla cery dojrzałej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie mnie zachęciłaś,prezentuje się ślicznie,macałam testery w Rossku ale muszę zdecydować które wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też testowałam 3 i nie mogłam się zdecydować ;) kupiłam dwa

      Usuń
  8. Jestem fanka bielendy professional, a tych kosmetyków jeszcze nie mam, ale na pewno w przyszłości kupie, bo zachęciłaś mnie tymi zdjęciami i opisem ..

    OdpowiedzUsuń
  9. a to muszę zobaczyć u Ciebie wpisy o bielendzie, firmę lubię i stosuję od lat,

    OdpowiedzUsuń