5 sposobów jak zorganizować kosmetyki. Organizery.

Organizery na kosmetyki i inne przydatne przyborniki ułatwiające nam zachować porządek w naszym "królestwie piękności".

W dniu dzisiejszym dokupiłam kolejny organizer do mojej kolekcji i przy tej okazji postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami co do tego typu przydatnych przedmiotów.
Zastanawiam się ile jeszcze koszyków i kosmetyczek kupię aby w końcu w moich kosmetykach zapanował ład i porządek. 
Toaletka, z której korzystam posiada 3 szufladki. Nie ma tam wystarczająco miejsca na wszystkie potrzebne mi kosmetyki. Dlatego niektóre kosmetyki przechowuję w organizerach, inne w kosmetyczce lub koszyku. W zależności, które z nich i przy jakiej okazji używam. 


Dzisiejszy wpis zawiera wiele zdjęć, które mam nadzieję pozwolą Wam dokonać trafnego wyboru przy zakupie organizerów. Napiszę też moje uwagi na temat tych przedmiotów.


Płatki kosmetyczne, waciki, patyczki i chusteczki do demakijażu staram się trzymać w jednym miejscu. W oddzielnym przyborniku trzymam płatki i chusteczki do zmywania paznokci wraz z zestawem pilniczków i tym podobnych sprzętów.
Oba przyborniki stoją zazwyczaj obok siebie gdyż często z nich korzystam.





Pomadki, próbki kremów i fluidy przechowuję w organizerze.
Posiadam 3 sztuki. Dwa z Rossmanna i jeden z biedronki. Wszystkie za około 10 zł. 
Nie do każdego otworu zmieści się lakier do paznokci.
Dlatego w każdym z trzech trzymam i pomadki i lakiery.
Producenci zapewne zakładają, że kobieta ma 4 lakiery i 4 pomadki a w rzeczywistości tak nie jest. Powinnam mieć jeden organizer z 10 miejscami na lakiery i identyczny na pomadki.





W tym organizerze dodatkowo przewidziano miejsce na biżuterię. 






Toaletka z Ikea z serii Hemnes. Jest bardzo praktycznym meblem. Jestem z niej bardzo zadowolona.
Nie pomieści wszystkich kosmetyków dlatego w planach mam zakup oszklonej witrynki dodatkowo z trzema szufladami. Jest to biały kredens z serii Hemnes. W szufladach zmieszczę apaszki lub bieliznę i kosmetyki w koszykach. Za szkłem na półkach postawię książki.


Mój przybornik z bliska :)












Jak wspomniałam nie sposób pomieścić w organizerach i toaletce wszystkie kosmetyki dlatego przechowuję je w kosmetyczkach i koszykach w komodzie.








Aby ułatwić Wam dokonanie właściwego wyboru przedstawię przyborniki i organizery.
Wszystkie prezentowane wykonane są z grubego i trwałego plastiku.








Tego modelu, mimo iż jest bardzo ładny i wydaje się być praktyczny,  nie zakupiłam.
Obawiam się, że przy częstym użytkowaniu wyłamie się plastikowy mechanizm do wysuwania pojemników.








W przypadku organizera z lusterkiem moja ta sama obawa co poprzednio. Wprawdzie tworzywo wydaje się być trwałe, ale mechanizm do otwierania lusterka w mojej ocenie może się po jakimś czasie wyłamać.

Poniższy organizer na waciki zakupiłam. Wydaje się być bardzo praktyczny. Ma od góry zamykaną przykrywkę oraz otwór z przodu aby łatwo wyciągnąć waciki.


Tu seria do przechowywania z Pepco.





Oba pudełka  są wykonane z drewna.



Organizer ze sztywnej wzmocnionej tektury.





Jeśli dobrnęłyście do tego miejsca to znaczy, że macie już w pełni rozeznanie w organizerach.
Jestem ciekawa, które Wam się spodobały.

A może macie inne ciekawe pomysły na zapanowanie nad posiadanymi kosmetykami ? 

Pozdrawiam Was i do następnego przeczytania :)


Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku


24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, tak schludnie i elegancko:) Ja mam w planach zakup jakiegoś organizera, ale się nie pali, więc kupię przy okazji. Za to mam taką mini komódkę z drewna w której przechowuję bransoletki- też fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biżuterię też wolę w pudełeczku. Minimum na wierzchu aby stało. Te organizery też bym chętnie do szafki dała ale pod ręką coś trzeba mieć ;)

      Usuń
  2. Ja sama zrobiłam sobie organizer na kolorówkę, ale muszę zrobić nowy, bo aktualny nie był idealnie przemyślany i chyba zrobił się zbyt mały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw może zdjęcie lub wpis jak wyonać 😊 temat ciekawy i wiele z nas lubi sama wykonać takie cudo tylko pomysłu brak ;)

      Usuń
  3. Super się prezentują jejku jak pięknie wygląda ta szuflada w środku<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy przeglądaniu gazetki z Biedronki zaczęłam się zastanawiać nad kupnem takiego organizera, ale wydaje mi się, że potrzebuje czegoś większego niż kilka sztuk mniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Nie mieszczę w nich kosmetyków i mam "wystawkę". Ale jest to przejściowe rozwiązanie bo kupię witrynkę z ikea i tam wszystko będę miała. Wtedy organizery będą w środku.

      Usuń
  5. Świetne akcesoria do kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie masz to wszystko zorganizowane. Dzisiaj kupiłam dwa organizery w Biedronce, może pomogą w utrzymaniu porządku chociaż trochę, bo są zdecydowanie za małe na całą kolekcję kosmetyków.

    Pozdrawiam i zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jej część i faktycznie organizer nie pomieści ;)

      Usuń
  7. Mam kilka tego typu organizerów jednak jak dla mnie mają one za małą przestrzeń i zwyczajnie się nie sprawdzają :( większość swoich kosmetyków trzymam więc w kufrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kuferek ale jakiś taki wielki jest i dlatego stoi.. :)

      Usuń
  8. Chetnie siegam po tego typu organizery. Sa bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki nim mam w końcu poukładane kosmetyki ;)

      Usuń
  9. Jak na razie moja podstawowa pielęgnacja i kolorowka mieści się w jednej małej kosmetyczne. Czas zacząć bawić się z kolorami szminek; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie moja podstawowa pielęgnacja i kolorowka mieści się w jednej małej kosmetyczne. Czas zacząć bawić się z kolorami szminek; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pomysł na zapanowanie nad kosmetykami to,po prostu minimalizm.Po co gromadzić tyle kosmetyków,a pózniej w czym i gdzie to trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu jest wszystko niezbędne;) Lubię kosmetyki. Wiele kobiet tak ma. U mnie i tak jest skromnie jak popatrzę u innych pań blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd masz takie fajne kolorowe płatki kosmetyczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Czechach w sklepie sieciowym chyba Albert

      Usuń