Paris dream blog. Jak spędzić wieczór. 3 oryginalne miejsca.

Jak spędzić udany wieczór.

Paryż, Warszawa, Kraków.

3 oryginalne miejsca. 


Zbliżają się walentynki. Warto zatem spędzić to święto w miłej atmosferze wraz ze swoim partnerem. Na zaplanowanie dalszego wyjazdu może być już za późno. Dlatego podaję trzy alternatywne miejsca, z których każde mnie osobiście urzekło.

Jest to Paryż, Warszawa i Kraków. Moje trzy stolice. 

Kawiarenka Chloes w Paryżu.
Jest to urokliwe miejsce z dala od zgiełku ale w samym centrum. Znajduje się na małej uliczce niedaleko placu Pigalle. 
Kawiarenka jest maleńka jak większość w sercu stolicy Francji. W Chloes bardzo dobrze rozplanowano wnętrze,  dzięki temu można poczuć atmosferę intymności. Jest też oryginalnie urządzona. Zgodnie z pastelowym trendem,  który powoli wita i do naszych kuchni.
Sprzęty wyglądają bajecznie a przy tym wyroby cukiernicze smakują równie dobrze jak wyglądają.

Oceńcie sami to oryginalne miejsce. Adres podaję na fotografii.






Jeśli spodobała Wam się moja propozycja może są jeszcze tanie loty do Paryża :)  

Kraków uznaję za kulturalną stolicę Polski. Dlatego spędzenie w tym mieście wyjątkowego dnia z pewnością będzie niezapomnianym przeżyciem.
Podczas jednego z pobytów w Krakowie bardzo spodobał mi się klimat miejsca, które Wam przedstawiam.
Karmello Chocolatier jest urokliwą kawiarenką mieszczącą się na Starym Mieście na ulicy Floriańskiej.
Kawiarenka jest maleńka ale warta zasmakowania. Można w niej skosztować smakowitości na miejscu oraz zakupić bardzo ładne zestawy pamiątkowe.
Ja odwiedziłam Kraków przy okazji pierwszej wycieczki Pendolino. 
Polecam to oryginalne miejsce.




Warszawa nasza stolica. Mimo gwaru i tłoku jaki panuje w Warszawie uwielbiam naszą stolicę i jestem z nią bardzo związana. Polacy lubią krytykować to co swoje i nie doceniać naszych wartości. Warszawa chyba jako jedyna europejska stolica, całkowicie zrównana z ziemią pod koniec wojny, odbudowała się od podstaw.
Stare Miasto jest piękne a Nowy Świat jest miejscem gdzie mogłabym pomieszkiwać. 
Jednym z takich warszawskich miejsc z duszą jest kawiarnia A. Blikle. Rodzinny interes przetrwał wojnę i z sukcesem funkcjonuje od 1869 r.
Smak wyrobów cukierniczych trzeba ocenić samemu. Dla mnie jest to miejsce idealne na walentynkowy wieczór.


Smacznego i niezapomnianych walentynkowych wspomnień.

Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz