Jak odnaleźć szczęście. Kobiece inspiracje. Paris dream blog

Moje życie nie zadowoliło mnie, więc ja je wykreowałam.

Coco Chanel


Coco Chanel
urodziła się w 1883 roku w biednej rodzinie na południu Francji. Osierocona jako kilkuletnie dziecko przez matkę i porzucona przez ojca, trafiła pod opiekę zakonnic, które nauczyły ją szyć. Na początku XX wieku, pracując jako szansonistka w paryskich kawiarniach, w wolnych chwilach dla zabawy zaczęła szyć kapelusze. To był początek jej wielkiej kariery. 
Coco Chanel jest ikoną stylu, pasji, sukcesu, kobiecości i życia na własnych warunkach.

Zainspiruj się .... wszystko jest możliwe.



Styl
Najlepszy kolor na świecie to taki, który dobrze na tobie wygląda.
Pieniądze szczęścia nie dają. Do­piero... zakupy! 
Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok.
Perfumy to niewidoczny, niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju dodatek w sferze mody, który zapowiada przybycie kobiety i wciąż jeszcze pobrzmiewa, gdy ona już odeszła.
Moda przemija, styl pozostaje. 
Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą.
Moda - to, co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka - to, co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne. 
Kobieta w dobrych butach nigdy nie jest brzydka.
Kobieta jest bliżej bycia nagą kiedy jest dobrze ubrana.
Utrzymuj wysokimi swoje obcasy, swoją głowę i swoje wartości. 
Luksus musi być wygodny, inaczej nie jest luksusem.
Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem. 
Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, na ulicy, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje.
Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.


Pasja
Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.
Sukces osiągamy dzięki temu, czego nas nigdy nie uczono.
Szampana pijam tylko z dwóch okazji - kiedy jestem zakochana i kiedy nie jestem. 
Ponieważ wszystko jest w naszych głowach, lepiej żebyśmy ich nie straciły.
"Na które miejsca ciała kobieta powinna aplikować perfumy?" zapytała raz młoda kobieta. "Wszędzie tam, gdzie chciałaby być całowana." odparła Coco.
Kobiety myślą o wszystkich kolorach z wyjątkiem braku koloru. Powiedziałam, że czerń ma to wszystko. Biel też. Ich piękno jest absolutne. To jest idealna harmonia. 
Chciałam dać kobiecie wygodne ubrania, które popłyną z jej ciałem. 
W nadchodzącym roku suknie kobiece zapowiadają się tak pięknie, że mężczyźni nie będą mieli ochoty, by one je zdejmowały.

Życie
W wieku 20 lat masz taką twarz, jaką dała ci natura. W wieku 30 - jaką wyrzeźbiło ci życie; a po 50. - na jaką sobie zasłużyłaś.
Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz, bo ja o Tobie nie myślę wcale.
Kiedy kobieta ścina włosy to znak, że zamierza zmienić swoje życie.
Jak długo wiesz że mężczyźni są jak dzieci, wiesz wszystko!
Miłość spłaca się na raty. Kłopot w tym, że zwykle miłość się kończy, a pozostają jeszcze raty do spłacenia. 
Aby być niezastąpionym, zawsze trzeba być odmiennym.
Starość nie chroni nas przed miłością, ale miłość chroni nas przed starością. 
Są ludzie którzy mają pieniądze i ludzie, którzy są bogaci.
Gwiazdor to człowiek, który latami pracuje jak opętany, by zyskać popularność, a potem zakłada ciemne okulary, żeby go nie rozpoznano.
Nie spędzaj czasu waląc głową w mur, mając nadzieję, że przekształcisz go w drzwi.
Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane.
Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje. 

Zabawna lekcja stylu, elegancji, asertywności i odwagi - o tym wszystkim przeczytasz w książce. A jej recenzję znajdziesz tu Księga stylu Coco Chanel

Wszystkiego dobrego Kochane.

Obserwuj mnie na instagram Paris dream


3 komentarze:

  1. Zawsze,gdy przychodzi czas na zmiany w moim życiu zaczynam od zmiany fryzury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) jeszcze tego nie przerobiłam w ten sposób - ale to bardzo kobiece podejście :)

      Usuń