3 sposoby na oczyszczanie twarzy. Paris dream blog

Nowoczesna i innowacyjna formuła.

Pielęgnacja skóry twarzy. Piękna skóra. 

Dzisiejszy wpis będzie o oczyszczaniu skóry twarzy.
Jest na to zapewne wiele sposobów, które doskonale wszystkie znamy. 
Kobiety zachwalają szczoteczki elektryczne do oczyszczania twarzy z martwego naskórka oraz do jej masażu. 
Mamy też bogaty zestaw kosmetyków specjalnie do tego przeznaczonych.

Ja chciałam pochwalić się Wam moim ostatnim odkryciem. Będąc u siostry zobaczyłam ten oto kosmetyk.
Oczyszczający żel do mycia twarzy firmy BIOLIQ.



Można by pomyśleć, że takich myjących żeli jest bardzo bogata oferta dostępna w aptekach i drogeriach.

Ten konkretny zainteresował mnie gdyż jest dość ciekawie skonstruowany. Łączy w sobie tradycyjny żel oraz opakowanie jest w formie masującej szczotki.
Dla mnie to połączenie dwóch czynności w jedną.
Świetna sprawa dla osób zabieganych tak jak ja.
Lubię nowinki i wygodę dlatego zdecydowałam się na zakup żelu BIOLIQ.

Udałam się do sieciowych drogerii jednak tam nie udało mi się zakupić tego konkretnie produktu. Wskazano mi aptekę.

W aptece ku mojej radości był właśnie dostępny promocyjny zestaw BIOLIQ.
W skład zestawu wchodzi oczyszczający żel do mycia twarzy wraz z szczoteczką oraz płyn micelarny.
Za zestaw zapłaciłam około 35 zł.
Sprawdzając ceny obu kosmetyków okazało się, że kupując zestaw faktycznie jest taniej i płyn micelarny otrzymałam gratis. 




żel do mycia twarzy BIOLIQ

pojemność 125 ml
Żel nie zawiera mydła.
Jego funkcja to mycie, oczyszczanie skóry twarzy, masaż oraz delikatny peeling.
Żel usuwa z twarzy wszelkie zanieczyszczenia i ją nawilża. Nawilżenie uzyskujemy dzięki zawartemu w nim olejkowi babassu. Pochodzą one od pewnego gatunku palmy pochodzącej z Amazonii. Olejek babassu zawiera w sobie bogatą ilość nasyconych kwasów tłuszczowych. 
Dzięki zawartości olejku skóra staje się jedwabista w dotyku.

Delikatny masaż silikonową nakładką złuszcza naskórek. Stosowanie regularnie szczoteczki daje efekt oczyszczającego peelingu.

Żel oczyszczający BIOLIQ nadaje się dla wszystkich rodzajów cery, również wrażliwej, gdyż nie zawiera mydła.


Silikonowa nakładka.
Przed zastosowaniem końcówkę tuby zwilżamy wodą oraz przekręcamy do pozycji "ON".
Po użyciu szczoteczkę należy oczyścić pod bieżącą wodą.
Można ją też w prosty sposób zdjąć.


Do kartonowego opakowania żelu producent załączył przejrzystą instrukcję obsługi oraz opis właściwości produktu.

Od siebie mogę jeszcze dodać, że żel jest bardzo poręczny, z łatwością zmieści się w kosmetyczce i jest bardzo wygodny w stosowaniu.


Zestaw obu kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy mogę Wam z czystym sumieniem polecić.


płyn micelarny BIOLIQ

pojemność 200 ml
Płyn zawiera prowitaminę B5 oraz składniki nawilżające.
Przeznaczony jest do demakijażu skóry twarzy, oczu, ust i szyi. 
Bardzo dobrze oczyszcza skórę oraz nie pozostawia tłustych smug.
Buteleczka jest wyposażona w wygodny aplikator, dzięki czemu płyn się nie wylewa przy stosowaniu.



Moja skóra polubiła płyn micelarny a szczoteczka myjąco - oczyszczająca jest świetnym rozwiązaniem.
Przyznam, że nie stosowałam peelingu zbyt regularnie.
Od kiedy mam tę szczoteczkę moja skóra jest stale wymasowana, jędrna i ma zdrowy wygląd.



Jeśli Cię zaciekawiły oba kosmetyki a masz jeszcze pytania zadaj je w komentarzu.
Miłego dnia życzę dla wszystkich czytelników :)


Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam. Żeli myjących jest mnóstwo i wiele z nich polubiłam. Tu uwielbiam tę szczoteczkę. Masuje i oczyszcza. Fajna sprawa. Nic do zarzucenia nie mam :)

      Usuń
    2. Chyba po wykończeniu obecnego też się skuszę ;D

      Usuń
  2. widziałam to w super pharm, zastanawiałam się nad kupnem. Muszę wypróbować, wydaje mi się, że szczoteczka jest idealna do codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzo zadowolona. to moja pierwsza szczoteczka

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale muszę przyznać jest kuszący ;-) Tylko cena troszkę duża...może go wypróbuję.
    Pozdrawiam
    http://joannatrzop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi w tej promocji po ok. 17 za szt. A płyn kupuję za ok 12-15 żele bez szczotki to ok 12 zł. Dlatego się skusiłam :)

      Usuń
  4. Dobre rozwiązanie z tą szczzoteczką. Nie trzeba osobno kupować, a i żel jest pewnie przez go wydajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to nowinka i to o czym piszesz mnie właśnie przekonało do zakupu, jest świetna,

      Usuń