Jakie kosmetyki stosować do codziennej pielęgnacji.



Dove

Kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów Dove należą do tych, z którymi się nie rozstaję.
Nie stosuję ich stale, ale po krótkiej przerwie, chętnie do nich wracam.
Mają bogatą gamę zapachową oraz pełen pakiet odżywczych właściwości.

Z pewnością każdy wybierze kosmetyk odpowiedni do jego indywidualnych potrzeb i preferencji.

W dniu dzisiejszym zaprezentuję Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne firmy Dove oraz dwie nowinki w mojej toaletce.
Kosmetyki Dove są wielokrotnie sprawdzone i przetestowane przez moją rodzinę.


Szampon do włosów Dove Nourishing Oil Care


Szampon ten stosować mogą osoby mające włosy z tendencją do przetłuszczania.
Idealnie sprawdzi się również przy włosach puszących się.
Szampon ten lubię ze względu na jego obłędny zapach.
Poza oczyszczeniem powierzchni włosa daje również uczucie świeżości.

Szampon wzbogacono olejkiem z kokosa i migdałów.
Włosy po zastosowaniu szamponu są nawilżone i wygładzone. 
Nie sposób nie zgodzić się z producentem deklarującym powyższe właściwości. 
Jedyne co bym dodała to fakt, iż moje włosy są trudne do rozczesania. Sam szampon sobie z tym problemem  nie poradził. Dlatego po jego zastosowaniu używam jeszcze dodatkowe kosmetyki specjalnie do tego stworzone.  
Konsystencja szamponu jest gęsta. Dzięki temu nie przelewa się przez dłonie. Dla mnie gęstość idealna. Kolor jest lekko perłowy.





Dove Silky shimmer balsam do ciała


Balsam do ciała Dove Silky Shimmer ma właściwości odżywcze.
Wzbogacono go drobinkami, które nadają skórze blask. Balsam zawiera w składzie olejki, które mają za zadanie odbudowę naskórka.
Konsystencja jest dość rzadka. Zapach bardzo delikatny i przyjemny.


Dove Nutrium Moisture żel pod prysznic




Dove Nutrium Moisture żel pod prysznic dostępny jest w pojemnikach o pojemności:
250ml, 500 ml i 750 ml

Żel jest bardzo delikatny, oczyszcza i nawilża skórę podczas kąpieli.
Żel Dove wzbogacono naturalnym olejkiem z nasion słonecznika i z soi.
Olejki te pomagają przywrócić równowagę hydrolipidovą skóry.
Żel jest o bardzo przyjemnym zapachu i gęstej konsystencji.



Antyperspirant Dove silk dry

pojemność 150 ml
Zapach delikatny, który daje poczucie świeżości.


Antyperspirant Dove Go Fresh Energising

Zapach grapefruita i trawy cytrynowej.
Zapach daje uczucie orzeźwienia i pobudza.


Do obu zapachów z Dove dokupiłam dla porównania dwa kolejne z firmy Nivea.
Wszystkie dają mi poczucie świeżości przez cały dzień i lubię je mieć pod ręką w sytuacjach awaryjnych.

Znacie te kosmetyki ?
Jestem ciekawa czy jest wśród nich jakiś Wasz ulubieniec.


Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku

2 komentarze:

  1. Kosmetyki z Dove są bardzo delikatne. Nie stosuję ich stale, ale czasami skuszę się na zakup. Szampon miałam i z tego co pamiętam to dobrze działał na moje włosy. Żele pod prysznic bardzo lubię, za tą delikatną konsystencję i przyjemny zapach.:) Dezodorant też miałam, ale jednak wolę mineralne z Garniera.
    To jeżeli miałabym wskazać ulubieńca, to byłby to żel pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń