Dlaczego od lat stosuję Pilomax.


WAX ANGIELSKI PILOMAX

Laboratorium PILOMAX jest producentem dermokosmetyków od ponad 25 lat.
Specjalizuje się w zaawansowanych produktach do pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Znana od czasów starożytnych henna jest podstawą stworzenia marki dermokosmetyków PILOMAX. Henna ma niezwykłe zdolności do łączenia się z keratyną włosa oraz dobroczynny wpływ na skórę i mieszki włosowe.

Maska do włosów regenerująca.Pilomax

Dostępne są trzy rodzaje:
do włosów farbowanych na ciemne kolory,
do włosów farbowanych na rudo,
do włosów farbowanych na jasne kolory.
Pojemność 480 g

Szampon głęboko oczyszczający.Pilomax

Przeznaczony do każdego koloru włosów.
Pojemność 200 ml.


Maska regenerująca do włosów farbowanych na ciemne kolory.

Przeznaczona jest do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji i wymagających odbudowania uszkodzonej struktury włosa. 
Chroni ciemny kolor po koloryzacji. Maska nawilża włosy, zapobiega łamliwości, wypadaniu oraz rozdwajaniu włosów. 
Przy regularnym stosowaniu maski pogrubia ona włosy oraz wygładza ich powierzchnię. 



Konsystencja maski.
Maska w dotyku przypomina gęsty budyń. Jest zwartą substancją i nie jest lejąca. Po odwróceniu pojemnika maska nie wycieka. Dzięki temu jest bardzo wygodna w stosowaniu. Ułatwia to również jej równomierne rozprowadzanie na powierzchni włosów i nakładanie na skórę głowy.  
Zapachem przypomina orzech, ma również podobne zabarwienie.
Skład maski PILOMAX.
ekstrat kawy arabica, który poprawia ukrwienie i usuwa toksyny,
pantenol, który zapobiega rozdwajaniu się końcówek i optycznie pogrubia włosy, ułatwia rozczesywanie i nadaje połysk,
keratyna, która wnika do wnętrza włosa i poprawia jego strukturę
gliceryna, która nawilża,
skrzyp polny, który wzmacnia włosy, stymuluje kolagen, łagodzi, zapobiega przetłuszczaniu.

Maska Pilomax nie zawiera parabenów i SLS. 
Stosowanie.
Włosy myjemy szamponem oczyszczającym WAX. Zgodnie z zaleceniem producenta duet ten doskonale ze sobą współpracuje. Następnie na skórę głowy oraz we włosy wmasować należy maskę w ilości odpowiadającej wielkości orzecha włoskiego. Maskę pozostawić na włosach na około 10-20 minut do godziny. Maskę spłukać.  Producent zaleca stosowanie maski co najmniej dwa razy w tygodniu.

Moja opinia.
Stosuję maskę od blisko miesiąca. Producent zaleca aby dla uzyskania najlepszego efektu używać ja minimum dwa razy w tygodniu. Po upływie około 10 dni od rozpoczęcia stosowania zauważyłam wyraźną poprawę w zabarwieniu włosów. Przede wszystkim zyskały na wyglądzie. Po miesiącu stosowania mogę śmiało powiedzieć że moje włosy mają zdrowy koloryt. 
Poprawę od niemal samego początku zauważyłam również w rozczesywaniu. Przy regularnym stosowaniu maski moje włosy są nawilżone jednocześnie się nie plączą po umyciu dzięki czemu mogę je z łatwością rozczesać a następnie wysuszyć i ułożyć. Są giętkie i sprężyste. Wcześniej miałam włosy suche. Problemem były również rozdwajające się końcówki, których wygląd w znacznym stopniu się poprawił. Moje Włosy uzyskały zdrowy wygląd i pięknie się błyszczą co również sprawia , że wyglądają bardzo korzystnie. 
Producent wskazał jako jedną z właściwości maski nadawanie im objętości. Ciężko mi do tego punktu się odnieść. Odnośnie wypadania włosów potwierdzam wyraźną poprawę. Po około 3 tygodniach stosowania znacznie mniej włosów pozostaje na szczotce. Włosy się wyraźnie wzmocniły. Bardzo ważnym dla mnie elementem jest fakt , że moje włosy, które wcześniej miały tendencję do szybkiego przetłuszczania się obecnie są dłużej świeże. Wcześniej myłam włosy co 1-2 dni a obecnie mogę poczekać nawet 3-4 dni i włosy nadal mają ładny wygląd. Tę właściwość zatem mogę potwierdzić w moim przypadku. 



Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX. 

Przeznaczony jest do mycia każdego rodzaju włosów. 
Oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Polecany jest do włosów zniszczonych.
Szampon PILOMAX zalecany jest do stosowania razem z maskami WAX.


Skład szamponu PILOMAX.
pantenol, który działa przeciwzapalnie i łagodzi podrażnienia, nawilża, wygładza i nadaje połysk,
aloes, który nawilża oraz stymuluje mikrokrążenie skórne,
piroctone olamine, który działa przeciwzapalnie i zapobiega łupieżowi.

Szampon Pilomax nie zawiera parabenów i SLS.

Konsystencja szamponu.
Szampon jest dość rzadki, o kremowo perłowym kolorze. Zapach szapmponu jest bardzo delikatny, kojarzący się ze świeżością. Mi bardzo przypadł do gustu.

Opakowanie szamponu i maski.
Wykonane jest ono z dość grubego plastiku. Szampon otwierany jest na wygodny klips. Nie ma możliwości aby się sam otworzył i wylał. Maska ma szerokie wieczko i otwierana jest od góry. Dzięki tak praktycznemu opakowaniu produkty wygodnie się aplikuje na włosy.

Moja opinia.
Po miesięcznym stosowaniu szamponu i maski PILOMAX mogę potwierdzić następujące działanie kosmetyków :

włosy wyglądają zdrowo,
są lśniące a ich końcówki się nie łamią,
włosy w znacznym stopniu się wzmocniły i nie wypadają,
łatwo się rozczesują,
ciemny kolor farby wygląda korzystnie przez dłuższy okres czasu,
włosy się w mniejszym stopniu przetłuszczają,
ogólny wygląd i jakość włosów uległ zdecydowanej poprawie.

Produkty Pilomax znam od kilku lat. W moim domu stosuje je regularnie moja mama. To od niej dostałam pierwszą pozytywną rekomendację.
Dzięki uprzejmości firmy PILOMAX mogłam przetestować szampon i maskę i podzielić się z Wami moją opinią.

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.
Podzielacie moją pozytywną rekomendację ?

Paris dream blog



Obserwuj mnie na instagram Paris dream
Dołącz grupa Paris dream na facebooku

9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic od Pilomax. Przekonałaś mnie do maski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale muszę przyznać, że daje dobre efekty i to już po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy w tygodniu stosuję i trzymam prawie godzinę. Polecam :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale ta maska mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Maska jest bardzo dobra. Zaraz ją nakładam ;)

      Usuń
  4. Otrzymałam kiedyś produkty Pilomax i byłam całkiem zadowolona. Maskę jeszcze mam bo zwyczajnie jestem leniwa i rzadko poświęcam czas na trzymanie maski na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maski używam już od kilku lat i jest niezastąpiona w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę maskę. Po covidzie miałam solidny kłopot z włosami. Wypadały jak szalone. Zastosowałam dla mnie zupełnie nową serię tricho tego samego producenta i bardzo mi się włosy poprawiły!

    OdpowiedzUsuń