Kobiece słabostki. 7 metod jak zrobić udane zakupy.

Co sprawia, że kobiety czują się szczęśliwsze. Jakie są kobiece słabostki. Jak zrobić udane zakupy.




Nie tylko o telefonach. Kuchnia, książki, kosmetyki, wnętrza i inne akcesoria. 

Zapewne jak każda kobieta uwielbiam otaczać się pięknymi przedmiotami. Lubię gdy w domu pachnie. Może to być delikatny zapach z kuchni np. świeżo wyciśniętych owoców czy cynamonu z ciasta lub zapach upieczonego chleba. Uwielbiam też świeże kwiaty i zapach jaki roztaczają.

Kobiece słabostki.
Kolejnymi elementami poprawiającymi mój nastrój, podczas przebywania w domu, są przedmioty wyposażenia i dekoracji pomieszczeń. Są to różne drobiazgi jak poduszki, koce i narzuty, doniczki, obrusy, zasłony oraz elementy kuchenne. Lubię oglądać fotografie na instagramie. Utwierdzają mnie one, że wiele pań pieczołowicie dekoruje swoje wnętrza i mamy podobne słabości. Zdjęcia te są też dla mnie inspiracją do dalszych przemian w moim domu.

Ładny i przytulny dom to punk pierwszy. Celowo nie piszę funkcjonalny bo to było wcześniej :)

Drugą moją słabością są wszelkiego rodzaju gadżety. Akcesoria do telefonu, artykuły piśmiennicze czyli ładne zeszyty, notatniki, długopisy i wszystkie dodatki z tym związane.

Wszystkie panie, bez wyjątku, mają słabość do kompletowania swojej mocno nabrzmiałej już garderoby oraz do dodatków jak szale, torebki czy biżuteria.

O słabości i moim zamiłowaniu do kosmetyków i książek już pisałam i o tym nie będzie w tym wpisie.

Dlaczego wypisałam tak oczywiste nasze umilacze ? Kobiece słabostki ;)

A mianowicie ostatnio jestem zafascynowana nową formą zakupów. A raczej ich miejscem. Zakupy przez internet od 10 czy 15 lat z powodzeniem wszyscy realizujemy. Są wygodne i często tańsze niż w sklepie sieciowym znanej marki, ale stacjonarnym. Wytłumaczono mi np. w Empiku, że nie ma wówczas marży sklepowej. Przesyłki są najczęściej darmowe. Należy zamówić przez internet na stronie sklepu. Odbiór w przykładowo opisanym Empiku.  Ta sama książka co czeka na półce w sklepie zamówiona przez internet jest znacznie tańsza.
Przekonałam się też do zakupów na portalach zakupowych, zarówno tym popularnym w Polsce jak i tym znanym na całym świecie. 

Portal, o którym chcę napisać jest nieco inny niż dotychczasowe przetestowane osobiście. Jak zrobić udane zakupy.

Przede wszystkim skupia producentów z Chin. 
Druga sprawa przesyłki do Polski są w większości za darmo.
Trzecie to, że ceny są często dziesięciokrotnie niższe niż cena dokładnie tego samego przedmiotu zakupionego w Polsce.
Czekam na przesyłkę około miesiąc.
Podobnie jak w znanych portalach zakupowych mam gwarancję zwrotu, wymiany jeśli towar jest wadliwy, inny rozmiar czy kolor wysłany z winy sprzedającego. 

Portal funkcjonuje już od lat. W Polsce od kilku ostatnich lat zyskuje na popularności.
Opinie są podzielone co do jakości przedmiotów.
Dlatego postanowiłam opisać moje doświadczenia. Wymienić też przedmioty, które w mojej ocenie mogę zamówić bez większego ryzyka i takie, których bym osobiście nie zamówiła z takiego źródła.

Z wymienionych powyżej przeze mnie moich umilaczy na pewno zamawiam gadżety telefoniczne. Kobiece słabostki.

Ich cena jest znacznie niższa dlatego się decyduję a przedmiot kupuję dokładnie ten sam jaki dostępny jest u nas. Obudowy to koszt poniżej dolara do około 3 dolarów. Za 4 zł do 12 zł kupię świetną obudowę. Przesyłka jest za darmo, brak innych kosztów.
Ryzyko wydania takiej kwoty jest dla mnie do przyjęcia. 
Zawsze towar mogę zwrócić i odzyskać te środki. A oto wybrane przedmioty. 

Kobiece słabostki. Słodycze :)






A może coś w takim stylu :) Kobiece słabostki.






Owocowo - idealnie na lato.






Kobiece słabostki.






Te obudowy bardzo mi się spodobały.





Kobiece słabostki.



Do kina :)




Kulinarnie :)



Kobieco.
Wybór jest ogromny, a przez to że po kilka złotych nie sposób dokonać wyboru. 
Kobiece słabostki :)

Przykładowy gadżet kuchenny. Kobiece słabostki.

Koszt to około 10 zł. Przesyłka jest za darmo, brak innych kosztów.
Z serii kuchennej bardzo podobają mi się foremki żelowe do mufinek. Przedmiotów z tej kategorii jest bardzo dużo i za złotówkę do 5 - 10 zł można kupić bardzo ładne i pomysłowe gadżety.
Z serii "łazienkowej" są na przykład wyciskacze do pasty w bajeczne kolory i wzory. Kosztują również około złotówki. Przesyłka za darmo.







Będzie smakowało i pachniało. Bardzo pomysłowe. 



Kilka spraw technicznych odnośnie zamówień. Jak zrobić udane zakupy.

Logujemy się na stronie portalu www.aliexpress.com , logowanie możliwe jest przez Facebooka. 
Potwierdzamy adres mailowy. 

Płatność dokonywana jest identycznie jak przy każdych zakupach internetowych. Jeśli jest z konta złotówkowego wówczas przeliczana jest po kursie z dnia zamówienia. 

Na stronie zmieniamy język na polski. Funkcja ta dostępna jest tylko na laptopie. 
Na telefonie/laptopie warto w ustawieniach zaznaczyć, że jesteś Polakiem. Jest to istotne dla nas zamawiających, gdyż w dodanych komentarzach po zakończonej transakcji widać, które przedmioty są zamawiane przez Polaków. Można ustawić filtr ilu naszych rodaków zamówiło dany przedmiot i jaka jest ich ocena. W komentarzach są też dodane zdjęcia nabywającego i wówczas ja osobiście przekonuję się, że kupię towar dobrej jakości. 

Nie skłamię jeśli podam, że około 60 % produktów nabywanych w sklepach na miejscu produkowane jest w części lub całości w Chinach. Są to towary dobrej jakości przy tym tanie. Jest też grupa towarów bardzo słabej jakości ale o takich w tym poście nie wspominam bo ich nie zamawiam.

Ciuchy - to produkty dostępne w szerokiej ofercie na portalu. Są dobrej i słabej jakości. Koniecznie zwróć uwagę na rozmiar. Nasz rozmiar M w Chinach jest XL. Trzeba dobrze sprawdzić wielkość w centymetrach i wówczas dopiero zamówić.
Ja osobiście ciuchów na razie nie zamawiam. 

Testuję zamówienia cenowo do max 50 zł - jest to ryzyko dla mnie do przyjęcia. 

Sprzedający mają wystawione rekomendacje. Identycznie jak na znanych nam portalach zakupowych. Jeśli coś w transakcji pójdzie nie tak , można wytoczyć tzw. spór. Wówczas jest zwrot kwoty lub przedmiotu, lub wymiana.

Całe zamówienie śledzimy na swoim profilu. Mam informację, że towar wysłano np. po 2-3 dniach. Przesyłka idzie ok 2 - 3 tygodnie. Dostarczana jest w kopertach lub paczkach, bezpiecznie zapakowana. Większość przesyłek jest bezpłatna. Na każdej stronie u sprzedającego jest informacja o bezpłatnej dostawie do Polski. 

Na stronie sprzedającego zamieszczona jest informacja, że w cenę wliczone jest cło i inne opłaty.

Testuję gadżety z różnych kategorii, dodatki i akcesoria. 

Większość jest naprawdę za śmieszne pieniądze a często są to te same przedmioty za które kilkakrotnie przepłacę w Polsce. 
Przed zamówieniem czytam recenzje naszych rodaków i oglądam zdjęcia przedmiotu, który otrzymali. 

Koszt to najczęściej max kilka złotych np. (zegarki, biżuteria, notesy trójwymiarowe w kształcie owocu w bajecznych kolorach, zestaw do paznokci plus lampa - cały zestaw znalazłam za około 70 zł, lakiery do hybryd, przebrania dla dzieci i dorosłych - kombinezony z miękkiego polaru dla  dorosłych są świetne, akcesoria i  ubranka dla zwierząt). 

Ostatnio przyszła do mnie paczka z ledową ładowarką do telefonu, która ma podświetlane elementy oraz migocze jak lampi choinkowe. Kosztowała 3 zł, przesyłka darmowa. 
Dotarły też włosy lateksowe dopinane na spinki za 10 zł - rewelacyjne, różne kolory. U nas pewnie zapłaciłabym około 70 - 100 zł. Przesyłka darmowa. 

Mogę dodać moje zdjęcia. Jeśli macie jakiekolwiek pytania śmiało piszcie. 
Dla mnie i mojej rodziny jest to ciekawa alternatywa zakupowa : tania a dodatkowo bardzo bogata oferta ładnych przedmiotów.

Obserwuj mnie na instagram Paris dream

Polub strona Paris dream na facebooku


7 komentarzy:

  1. Obudowa na telefon o tak.. Mam do nich słabość, ale przykro mi na myśl, że jak zmienię telefon to obudowy będą leżały bezużytecznie. Kuchenne gadżety też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy też różne telefony (3 panie) i nie ma stronki na wymianę czy tanią sprzedaż. A szkoda. Bo one są najczęściej jak nowe. Przy takich niskich cenach każda ma po kilka. A telefon co 1-2 lata zmieniamy

      Usuń
  2. Te obudowy z cytrusami są wspaniałe:) Sporo słyszałam o tym portalu, jednak na razie trzymam się zakupów w realu. Ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też podglądałam i w końcu kupiłam, zaczęłam od tanich rzeczy i jest wszystko w porządku

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń