Sport jest piękny




Sport jest piękny. Nigdy nie sądziłam, że będzie wzbudzał we mnie takie emocje.



Miłością tą zaraziła mnie córka, na zdjęciu z nr 85. Jestem pełna podziwu z jaką determinacją i zaangażowaniem każdego dnia od blisko 4 lat wykonuje dwugodzinne treningi, które sprawiają, że jej osiągnięcia są na coraz wyższym poziomie.

Sport jest też "czysty" - oni się naprawdę lubią, motywują i przyjaźnią. Julka skończyła dopiero 16 lat a ona i jej sportowi przyjaciele pokonują niesamowite trudności i doskonale się odnajdują w doskonaleniu siebie.

Już niebawem seria wpisów o zdrowych produktach dla tych, którzy podobnie jak Julka kochają aktywny tryb życia oraz dbają o zdrowe odżywianie.

Ale się rozpisałam 😉 miłego dnia 🍥🍥🍥🍥

Zdjęcie @slodkowski_fotografia

1 komentarz:

  1. Nie ma nic lepszego od takiego zastrzyku adrenaliny i euforii :)

    OdpowiedzUsuń