Lunch w Paryżu, o Paryżu



"Lunch w Paryżu"  jest to typowe "Love story" z przepisami kulinarnymi autorstwa Elizabeth Bard.
W moich podpowiedziach książkowych nie mogło zabraknąć pozycji z Paryżem w tytule :)

Jest to książka jakich ostatnimi czasy widuję wiele. W samym Empiku znajdziemy co najmniej kilka do kilkanaście pozycji opisujących miłość, kuchnię francuską z przepisami w tle i paryskie życie.
Tak i też jest w przypadku "Lunch w Paryżu".
Typowe romansidło gdzie Pani przeprowadza się do Pana, do miasta miłości czyli tytułowego Paryża. Pani mieszka z ukochanym. W książce nie odnalazłam zbyt wiele magnetyzmu tego związku.
W mojej ocenie jedyny magnetyzm i wartość płynąca z tej książki to francuska kuchnia, przepisy i opisy paryskiego życia. Te informacje zawsze przykuwają moją uwagę. Jest to Paryż współczesny. Ja również uwielbiam odkrywać Paryż minionych lat. I takimi książkami się zachwycam.

Na spacer ulicami Paryża zapraszam Was we wpisie tu Paris cafe . Znajdziecie tam kilka wartych uwagi kawiarenek oraz wiele interesujących zdjęć z Paryża.

Myślę, że książkę  "Lunch w Paryżu" opisałam w skrócie, ale jak najbardziej szczerze.
Nie jest to książka, którą czytam w 3 noce i 3 dni. Z pewnością zasługuje na uwagę i każdy odnajdzie w niej coś wartościowego.

Dla miłośników dobrej kuchni "Lunch w Paryżu" polecam smakowicie :)

Recenzję ostatnio przeczytanej książki, którą z pewnością mogę polecić przeczytasz  w linku tu
"Bóg nigdy nie mruga" .


Paris dream blog

Obserwuj mnie na instagram Paris dream
Dołącz grupa Paris dream na facebooku

Już wkrótce niespodzianka paris coffee


2 komentarze:

  1. Uwielbiam kuchnię francuską, ogólnie bardzo kocham ten kraj :-) Zainteresowałaś mnie tą książką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również uwielbiam ten klimat, potrawy dobrze podane oraz malowniczą Francję :)

      Usuń