Paryż moimi oczami. Paris dream blog

 Paryż moimi oczami



Obraz ten idealnie przedstawia klimat Paryża. 
Czy klimat można zobaczyć ? Jak widać można. Spokój, cisza, elegancja. Miejsce wokół wieży Eiffla jest ogromnym placem otoczonym zielenią. 
W cieplejsze dni trawniki oblegane są głównie przez młodych ludzi. Siedzą w grupach rozmawiając i zajadając bagietki, sery i owoce. Co ciekawe paryżanie kupują równie chętnie małą buteleczkę wina jak nasi rodacy butelkę piwa. W Polsce młodych ludzi spotkamy na plaży popijających chmielowe trunki natomiast paryżanie piją tej samej wielkości buteleczki z winem. 
W Paryżu posmakowało mi wino różowe. Nie jestem znawcą czy smakoszem win, a to różowe zawsze będę pamiętała z Paryża.

Temat przewodni tego wpisu jest związany moimi ulubionymi pamiątkami z wakacji.
Obrazy. 
Moja miłość.

Obrazy te nie są wyszukanymi dziełami sztuki ale mają swój urok. Myślę, że największą wartość mają dla mnie ze względu na miejsce z jakiego je przywiozłam. I ze wspomnieniami z tego miejsca.  

Przedstawiam Wam moją skromną kolekcję pamiątek. 
Podpowiedź jedynie co do jednego, zielonego. 
Szwecja. 
Niesamowite kolory na żywo.

Paris dream blog.



Więcej o klimatach paryskich przeczytasz we wpisie Francja moimi oczami .


Pozdrawiam Was serdecznie,
Paris dream blog.


Obserwuj mnie na instagram Paris dream
Polub strona Paris dream na facebooku

2 komentarze: