kot, książka i Paris dream blog

Kicurek, który lubi grę na gitarze i ostre dziewczynki. 


Dlaczego ostre wyjaśnię we wpisie o książce "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" Mario Vargasa Llosa. Książka jest idealną pozycją do przeczytania w tak ponure, bezbarwne i nudne zimowe dni, gdy na zewnątrz brak śniegu nie inspiruje do jakiejkolwiek aktywności. Ta książka poruszy na pewno.. a nawet przyprawi o dreszczyk.

Przygotowywałam dzisiaj zdjęcia do następnych wpisów. Fotografowałam między innymi ulubione książki, które po przeczytaniu mogę zarekomendować dalej. Kot, jak zwykle zresztą, uczestniczył w mojej zabawie. Obserwował bałagan, który stworzyłam. Potem siadał w centrum zamieszania aby go pogłaskać. Słodziak.

Blog ten prowadzę od niedawna. Zamieszczać będę nowe wpisy kosmetyczne, książkowe, kobiece itp. Zapewne niektóre będą tylko zajawką, którą w późniejszym terminie uzupełnię o ciekawy wsad.

Do następnego przeczytania zatem.
A może znacie już tę książkę ?



Obserwuj mnie na instagram Paris dream
Polub strona Paris dream na facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz